Witryny sklepowe ?>

Witryny sklepowe

Aranżacja witryn sklepowych
 
Dobrze zaprojektowana witryna sklepowa zwiększa sprzedaż o 25%
To nie jest pusty slogan marketingowy, to dane oparte na badaniach.
 
W związku z tym sklepy posiadające globalną strategię reklamową i znające siłę i możliwości tego nośnika reklamowego, zmienią swe witryny co najmniej kilka razy w roku. Dostosowują wystrój do pory roku, okresu świątecznego, różnych dni okolicznościowych np. rocznic historycznych, wydarzeń regionalnych czy ogólnokrajowych. Często zmienią promocje, informując o tym klientów za pomocą własnej witryny sklepowej.
 
Co najważniejsze nie ma znaczenia jaki rodzaj towaru jest sprzedawany w sklepie, zawsze witryna może o czymś opowiadać, co zaciekawi i zatrzyma potencjalnego klienta, co spowoduje, że zapamięta nasz sklep nawet jeżeli od razu do niego nie wejdzie. Ciekawie i nietypowo przedstawiony produkt przyciągnie większą uwagę niż pokazanie go w tradycyjny i oklepany sposób.
 
Ciekawy przekaz z witryny, często zmieniany nie pozwala przechodzącej osobie na minięcie wystawy bez spojrzenia, co powoduje, że sklep jest zapamiętywany, a witryna już nie promuje tylko produktów, ale również sam punkt sprzedaży. Co się przekłada na zwiększoną liczbę klientów, którzy zainspirowani wystawą wejdą do sklepu.
 
Natomiast witryny, które są proste i oczywiste oraz niezmiennie takie same przez cały rok są mijane i zupełnie niezauważalne przez przechodnia, to oczywiście nie jest już reklamą punktu sprzedaży, a jedynie informacją, co tu można kupić. Zakładając, że jest w nich choć taki przekaz.
 
Dobrze zaprojektowane witryny w ciągu roku, to zaplanowany proces oddziaływania na potencjalnych konsumentów. Ekspozycja witryny to element przyciągający uwagę oraz najtańszy i bezpośredni nośnik reklamowy, który dobrze wykonany znacznie zwiększa obrót.
Dlatego warto w przemyślany i profesjonalny sposób projektować witryny sklepowe, niosą one dużo większe korzyści niż się pozornie wydaje. To inwestycja w przyszłą sprzedaż produktów i usług.
 
Zapraszam do współpracy w zaplanowany, ciągły i strategiczny sposób. Witryna Twojego sklepu jest tylko Twoim nośnikiem reklamowym – nigdy o tym nie zapominaj.
 
 
WYCENA: zawsze indywidualna uzależniona od wielkości i liczby witryn, możliwa umowa stała całoroczna (abonamentowa).